Onsdag 7 Maj


Jag tog mig en morgonpromenad idag igen.. Jag började inte förrän halv elva idag så jag behövde inte gå upp lika tidigt som igår. Inatt sov jag dessutom bättre än gårdagen. Skönt att slippa ligga och vrida sig i timmar fastän man är supertrött!

Idag är det strålande väder och jag + några andra tjejer har suttit ute i solen sen klockan elva idag.. Mitt mål är att bli brunare än brunast. För att lyckas med detta OCH jobba så fuskar jag lite och solar solarium i mellan åt. Jag har fått en del färg redan nu, men pepparkaka innan turkiet-resan är ett måste. Helst långt innan dess =)

Har endast två lektioner idag, varav den sista börjar om 10 minuter. Ska hem och träna sen hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0