Pinsam situation


Ja jag vet att jag tjatar, men ni får faktiskt stå ut. Jag är på så bra humör så att jag kan skrika ut från balkongen! Vädret, festen ikväll, någon speciell, mina vänner, min mamma.. Ja, det mesta är otroligt bra nu =)

Nu har jag varit på apoteket. 51,50 för de jääääävla plåsterna, helt sinnessjukt ju! Jaja, mina hälar kommer väl tacka mig. Jag var även på banken och lyckades med TVÅ korkade saker. Först satte jag mig utanför banken, det var sjukt varmt och jag bestämde mig för att ta en cigg i solen. När jag var färdig gick jag in på banken, tog en nummerlapp och satte mig för att vänta på min tur. Efter cirkus 10 minuter fick jag sätta mig framför en väldigt liten kvinna, hon tog mitt ID och började knappra på datorn. Några sekunder senare tittar hon på mig och säger att jag är på fel bank.. Ehhh, PINSAMT! Jag hade gått in på Swedbank när jag är kund hos Handelsbanken.. Hm, förvirrad eller vad? Jaja, jag fick gå till nästa bank, alltså den RÄTTA banken och fick hjälp med internetbank och nytt bankkort. Jag gick hem för att klura ut hur allt fungerade och lyckades registrera mig på fel sak (svårt att förklara) så nu måste jag gå dit och få ett nytt paket. Kul va? Haha.. Jag kanske inte har vaknat än =)

I skrivande stund sitter jag och lyssnar på "Makes me go mmm". Minns inte vad tjejen som sjunger heter.. Men den får mig att tänka tillbaka på tiden då man var 14 år. Samtalen igår handlade rätt mycket om vad man gjorde när man var i den åldern.. sjuka fyllor och alla pinsamheter man var med om. Det är lite läskigt när man tänker tillbaka, men på samma gång så minns jag hur kul jag hade! Inga bekymmer, man var fortfarande liten och hade föräldrarna som två skyddande murar. Visserligen är jag fortfarande bara barnet, men nu är jag myndig och varesig jag vill det eller inte så står jag mer på mina egna ben nu än innan.

Det blev ett väldigt flummigt inlägg och ni fattade nog inte ens hälften av det.. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0