Summering



Ja, såhär ser min förmiddag ut, eller jaa HAR sett ut. Min redbull dricker jag fortfarande, jag har ännu inte varit på dansbandsgalan (jaaa det låter kanske bonnigt, men det ska bli fantastiskt roligt då en massa gamla vänner ska dit!), MEN en konstig sak har hänt med mitt bankkonto. Därav bilden på min kodrbricka till internetbanken ;)

Jag vandrade ner för att ta ut pengar (skulle handla förköp!), och då ta ut min allra sista hundralapp för helgen. Efter den 100lappen skulle jag varit pank fram till på måndag då min lön ska bli utbetald. Som sagt så tog jag ut pengar och tog även kontouppgift.. Eh det stod att jag hade fått in en lön i dag på 913,75 kronor. "SAY WHAAAT? Vad för jääävla lööön?" På min lönespecifikation står det att jag ska få ut cirkus 3000 kronor och den ska bli utbetald den 26maj, alltså först på måndag. Var kommer dessa pengar ifrån och varför skriver de inte Lön och sen vilket företag? Jag är så förvirrad att jag inte ens kan glädja mig åt detta. Kanske är det så att jag får 900 nu och resterande 2000 på måndag? AHHHHHH!

Det KAN vara så bra att någon har skrivit en fel siffra när de ska betala ut någon och så har det ramlat in på mitt konto.. Men så bra är det antagligen inte. Nu vill jag att det ska bli måndag så att jag kan se vad jag får då. Eller nää, jag vill först avnjuta min helg.

Kommentarer
Postat av: Tina

har hänt mig också en gång. Samma dag kom ett brev med posten som förklarade varför just dom pengarna fanns där.

2008-05-23 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0