Din jävla tänkare

Jag är verkligen en riktig tänkare. Oftast går jag runt och funderar på fullständigt meningslösa saker. Ta ett exempel;

Idag på jobbet gick jag och funderade på hur man säger när man är född 2013. Jag menar, jag som är 90ia säger ju nittia så att säga. En som är född 85 är en så kallad åttiofemma. Men hur i helvete säger man, "Jag är 13ia"?! Det låter ju riktigt fel. Inte nog med att jag går och funderar på detta fram och tillbaka (ni förstår hur lite betydelse det har egentligen!) och går till och med och blir riktigt irriterad för att jag inte får rätsida på det.

Nåja...

Nu har jag klarat av ett 5 timmarspass efter 4 timmars sömn.. Nu ska jag sätta igång älskade Cougartown för att försöka sova innan det är dags för mitt första nattpass. Ska vara på plats för att börja 22 och går av antingen kl 7 eller 8. Det beror på om jag ska hjälpa min andra arbetskollegor.

Mhmmmmm detta blir en lååååååång arbetsvecka.


Förhoppningsvis gör jag en liten tripp ifrån verkligheten och får njuta av en kort men intensiv semester om ett par veckor. Det ska blir riktigt sköööööööööööönt. Mhmmmmmmmmmmmmm snap snap snap..

Nu börjar jag blir trött och jobbig. Dags för mig att tänka på refrängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0